bjack 0 Zgłoś ten post Napisano 6 Czerwiec 2016 Witam wszystkich. Mam pytanie odnośnie problemu z bankiem ING. Robiąc przelew w euro na konto polskie też euro wybieram przelew międzynarodowy następnie po wybraniu kodu państwa dalej kwoty , nr konta poprzedzony PL i wpisaniu nr SWIFT maszynka prosi o wpisanie w token kwoty oraz zatwierdzic potem fragment cyfr ( z nr konta) i nacisniecie SING wyświetla się nr repo...... coś tam :) wpisuję go w pole podane poniżej i zatwierdzam. I tu pojawia się problem ponieważ pojawia się komunikat . sprawdź nr repo.....coś tam gdzyż jest zły i pozostało ci jeszcze 3 próby. Może ktoś wie jak poprawnie wykonać ten przelew. Dzięki za wszelką pomoc. 0 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
sweet 42 Zgłoś ten post Napisano 6 Czerwiec 2016 A kod wpisujesz bez spacji? (na maszynce wyświetla się z odstępem) 0 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
bjack 0 Zgłoś ten post Napisano 6 Czerwiec 2016 Wpisywany bez spacji. Próbowałem z innym tokenem ale ten sam problem 0 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
adriankazio 1 Zgłoś ten post Napisano 6 Czerwiec 2016 ja nie miałem dzisiaj zadnych problemow ( a nawet nie wpisuje swift). próbowałeś w banku? 0 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
ania24022 0 Zgłoś ten post Napisano 6 Sierpień 2016 witam mam pytanie zalozylam konto w ING, w banku poniewaz nie mogglam przez internet bo czekam na dowod jeszcze, a bylo mi konto do rodzinnego potrzebne, i nie moge zalozyc konta w internecie wpisuje wszystko pokolei z karty i nie wchodzi nic nie moge utworzyc hasla, czy mial ktos taki problem? 0 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
pandora 21 Zgłoś ten post Napisano 6 Sierpień 2016 a mowila Pani w banku ze chce koto internetowe? 0 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
bjack 0 Zgłoś ten post Napisano 23 Sierpień 2016 Taż tak miałem z blokadą konta internetowego gdy założyłem w ing konto, zgłoszone było że ma być internetowe a nie działało. Po dwóch wizytach w banku i zgłoszeniu o likwidacji konta, pani w banku wykonała telefon,coś u siebie na kompie postukała i wszystko działa . Dało się :) 0 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach